• وبلاگ : هلو
  • يادداشت : با سانسور !
  • نظرات : 0 خصوصي ، 34 عمومي
  • چراغ جادو

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     <      1   2   3      >
     

    سلام. در وبلاگ شما يك تصوير مغاير با قوانين سايت بود كه بايستي بخاطر آن عكس، وبلاگ را مسدود مي كرديم و ترجيح داديم فقط تصوير حذف شود تا كل وبلاگ مسدود شود. فكر مي كنم اشتباه كرده ايم و ازين به بعد در چنين مواردي، بايد وبلاگ را مسدود كنيم تا چنين برداشتهائي پيش نيايد وبدهكار هم نشويم.

    پاسخ

    دوست خوب و ناديده‌ و مديريت پارسي بلاگمغاير بودن عكس را با قوانين سايت تشخيص داديد، ممنون (هرچند كه بر سر مشكل داشتن يا نداشتن تصوير حذف شده - توسط شما- حاضرم ساعت‌ها و علني بنشينيم و گپ بزنيم)، اما رسم ادب چنين حكم‌ مي‌كرد تا قبل از رفتن به قسمت مديريت (وبلاگ هلو البته با همون شاه كليد طلايي و جادويي خودتون) ، بد نبود يك تذكر يك هشدارخشك و خالي (يا يه چيزي توي اين مايه‌ها) مي‌داديد تا منِ «خاطي»، حسابِ كار دستم مي‌اومد و تكليف نوشتن يا ننوشتن (دراين‌جا )را روشن مي‌كردم!برادر ارجمند!پيش از اين و در معرفي وبلاگ‌ها و نوشته‌هاي برگزيده كه توسط‌حضرتعالي انتخاب مي‌شدند (ومي‌شن)، يه چيزهايي دست‌گيرم شده بود ؛ ولي اين بار فهميدم كه ما آب‌مون توي يه جوي نمي‌ره كه نمي‌ره......با يك ارزيابي دم‌دستي و سطحي، حذف مطلب و عكس وبلاگ‌هاي تحت مديريت‌تان، غيرقابل توجيه و حركتي غير فرهنگي ارزيابي مي‌شه و دلايلي هم‌چون : «ترجيح داديم فقط تصوير حذف بشه تا كل وبلاگ را مسدود كنيم » و يا : از اين پس وبلاگ «خاطي» را با تعطيلي جريمه خواهيد كرد، توهين آشكار به مخاطبه و بس ......قضاوت را به خوانندگان و مخاطبان واگدار كنيم؟نظرتون چيه؟

    سلام

    يه جورايي بوي خطر مياد

    اگه عزيزان قابليت چك كردن نظرات خصوصي رو هم داشته باشن كه من الان ميرم خودمو معرفي مي كنم تا در مجازاتم تخفيف بدن.......

    يا حق

    راستي نيومدي ....................

    بازم يا حق

    سلام

    من كه باورم نميشه

    پارسي بلاگ هيچ جواب يبه اعتراض شما نداده ؟؟؟

    دموكراسي ديگه...غوغا كرده!!!!!!!!!!!!
     <      1   2   3      >